2014. december 24., szerda

Díj :)

Köszönjük LOLA! :D







Szabályok:
- Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küldd tovább tíz embernek!



10 dolog magamról:

Roni:

1. Az első, számomra legfontosabb tudnivaló, hogy nincs rengeteg barátom, aki közel áll hozzám, de akik mellettem vannak, azok egészen biztosan halálukig számíthatnak rám
2. Csak a második helyre csúszik, hogy imádom a Nutellát és a karamellakrémet : )
3. Utálom, ha a dolgaimhoz nyúlnak: még anyára is ráröffenek, ha meglátom rajta a pulcsimat
4. Imádok röplabdázni! Már csak egy szintén lelkes csapat kéne mögém
5. Focizni nem olyan jól tudok, de nézni annál jobban szeretem
6. Összesen két animét szeretek: Bleach és Naruto
7. Színész szeretnék lenni, ez a nagy álmom
8. Imádom a frufrumat, ami történetesen tegnap lett levágva
9. Mint minden embert, engem is megérintenek a rossz/kijavító megjegyzések/kritikák. Ilyenkor mindig jobbra és jobbra törekszem
10. A másik nagy álmom, hogy eljussak különböző országokba, és megismerkedhessek a kultúrájukkal


Lexy:

1. Imádom a focit!
2. Nekem 365 nap karácsony! XD
3. Néha előjönnek ilyen... Khm... Pszichopata hajlamaim. :D
4. Szeretem a tesóimat, bár rengeteget csesztetem őket! :)
5. Vannak olyan barátaim, akikért ölni tudnék!
6. Régen régész akartam lenni. :3
7. Reménytelenül várom a nagy Ő-t!
8. Mindig más színű a hajam! :D
9. Van tetoválásom.
10. Imádom Michael Jacksont! *-*


Kérdések: 

Roni
1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?
    - Az attól függ... Ahogy jön egy ihlet roham, azt papírra vetem.

2. Gondoltál-e már arra, hogy könyvet jelentess meg?
    - Őszintén szólva gondolkodtam már, de aztán csak legyintettem egyet és maradtam az online írásnál.

3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól?
    - * Szeressen viszont az az ember, akit én is szeretek.
      * Legyen most itt egy egész tál sushi.
      * Bármennyit is eszek, soha ne hízzak tovább

4. Mióta érzel késztetést az írásra?
    - Körülbelül három éve kezdtem írogatni. Nem komoly regényeket, nem kell szívenyhülést kapni

5. Kedvenc blogod?
    - Forza Milan

6. Cica vagy kutya?
    - Kutya.

7. Ha visszamehetnél az időben, hol élnél szívesen?
    - A második világháborúban. De, csak, mint külső szemlélő. Egy láthatatlan kis embereke.

8. Hol élnél legszívesebben a világon?
    - Olaszország és Anglia.

9. Mi leszel ha nagy leszel?
    - Felnőtt. :D

10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?
    - Azt, hogy kint hideg van, és hull a hó (már amikor, ugyebár...), és bentről szürcsölgetve a forró teát nézegetem azt. Igen, nekem is a tél. Ilyenkor az emberek is jobban odafigyelnek egymásra.


Lexy

1. Mennyi időt szánsz a blogod írására?
Melyikre? :D Mert igazából nekem csak úgy jön az ihlet! :D

2. Gondoltál-e már arra, hogy könyvet jelentess meg?
Nem, de nem is írok olyan jól, hogy egyszer megjelenjen egy könyvem! :3

3. Mi lenne a három kívánságod az aranyhaltól?
1. Legyen béke a világban.
2. Beszélhessek egy régen elhunyt ismerősömmel.
3. Legyen még kívánságom! :D

4. Mióta érzel késztetést az írásra?
Mióta?... Jó kérdés... Talán... A Harry Potter filmek megnézése után jöttem rá, hogy ezeket lehet folytatni! :D

5. Kedvenc blogod?
Forza Milan!!!! *--* <3

6. Cica vagy kutya?
Cica! De csakis hófehér! :) Vagy fekete... :3 Kutyából pedig vagy Dalmata, vagy...

7. Ha visszamehetnél az időben, hol élnél szívesen?
Hűűűűűűűűhaaaaaa.... Talán... Az ókori Róma! *-*

8. Hol élnél legszívesebben a világon?
Milánó, vagy Finnország! XD Tudom, üti egymást a kettő. Bár én nem akarok valahol élni! :D Én utazni akarok! *-*

9. Mi leszel ha nagy leszel?
Még nem tudom, bár rengeteget gondolkozok rajta! :/

10. Mit szeretsz a kedvenc évszakodban?
Az, hogy hideg van és hamar sötétedik! *-* I <3 winter!


A mi kérdéseink:

1. Mivel jellemeznéd magad?
2. Van testvéred?
3. Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
4. Milyen színű a szemed/hajad? :)
5. Van tetoválásod?
6. Milyen telód van?
7. Mi a horoszkópod? Mennyire illik rád a jellemzése?
8. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod? (Linket!)
9. Milyen kapcsolatot ápolsz a szeretteiddel/családoddal?
10. Hull a pelyhes fehér hó, nem jut eszembe több kérdés télapó! XD



AKIKNEK TOVÁBBKÜLDJÜK:
- Halfbloods

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése